Fri fragt over 1.500 kr

Handelsbetingelser

Herunder følger de almindelige handelsbetingelser for brugere af aspekts.dk webshop. Venligst læs handelsbetingelserne igennem inden du bestiller varer.

Bestilling

For at kunne gennemføre en korrekt varebestilling skal du gøre følgende:
Find den/de vare/varer du ønsker og læg den/dem i indkøbskurven. Når du er færdig med det, fortsæt til indkøbskurven.

I indkøbskurven gennemse dine valgte varer og evt. rediger indholdet. Når indholdet i din kurv er korrekt, fortsæt til kassen.

I kassen bedes du indtaste dine personlige oplysninger (navn, adresse osv.). Dernæst bedes du vælge din foretrukne leveringsmetode og betalingsmetode. For at kunne gennemføre købet skal du acceptere vores handelsbetingelser ved at sætte en markering i "Jeg har læst og accepteret handelsbetingelserne" og derefter fortsætte til betalingsvinduet, hvor du skal indtaste kreditkortoplysninger ifm. køb på betalingskort, personnummer ifm. køb på faktura e.l.

Efter at du har afgivet din ordre vil du modtage en bestillingskvittering på din oplyste e-mail adresse, hvor vi bekræfter modtagelsen af din bestilling. Straks efter at pakken er afsendt fra vort lager vil du modtage en e-mail med din pakkes unikke forsendelsesnummer (track and trace nummer) og en ordrebekræftelse. 

Forudbestilling / dellevering

Flere af vores produkter skal forudbestilles. I sådanne tilfælde vil forudbestilling og forventet leveringsdato fremgå tydeligt både på produktsiden og i din indkøbskurv, således at der ikke måtte være nogen tvivl herom.

Når du køber flere produkter, hvoraf et eller flere først kan leveres senere hen ift. de resterende produkter i din ordre, så har du muligheden for at enten:

få leveret din ordre ad flere omgange

eller ...

vente med at få hele ordren leveret på én gang. Leveres din ordre over flere omgange, trækker vi kun beløbet for hvad vi sender pr. gang. 

I tilfælde hvor du ønsker dellevering (levering ad flere omgange) skal du maksimalt betale fragtomkostninger (hvis købsbeløb er under 500 kr.) for den første forsendelse.

Ændring & annullering af bestilling

Det er ikke muligt at annullere eller ændre i afgivne ordrer, da vores varer bliver produceret specifikt på kundernes bestilling. 

Leveringsmetoder & leveringstider

Vi tilbyder flere leveringsmetoder, dvs. PostNord, Bring eller GLS. Du har mulighed for at vælge det alternativ der passer dig bedst, dvs. afhentning i service point (pakkeshop), på posthuset eller få varen leveret hjem til dig.

Leveringstiden afhænger af, om varen er på lager. Hvis det er tilfældet, gælder vores standardlevering, dvs. levering 2-4 hverdage. Hvis der er ventetid på varen, vil du få en mail med information om den forventede leveringstid under behandlingen af din bestilling.

Priser på levering

Alle priser er dagspriser og oplyst i DKK inkl. moms og andre afgifter.

Prisen du betaler for levering afhænger af hvilken leveringsmetode du ønsker.

Du kan opnå FRI FRAGT hvis den samlede værdi af varerne i din indkøbskurv udgør minimum 500 kr. FRI FRAGT kan kun opnås ved levering til Danmark.

Betaling & sikkerhed

Når du handler på aspekts.dk foregår din betaling i et sikkert miljø. Ingen (udover dig selv) kan aflæse dine kreditkortinformationer eller andre følsomme informationer.

Du kan betale med alle de gængse kreditkort (Dankort, VISA, MasterCard og debit kort).

Returret

Du har tredive (30) dages fuld returret fra den dag du modtager din pakke eller fra den dag din pakke ankommer hos det ønskede service point.

Har du spørgsmål til returnering, kontakt os på tlf. +45 40 50 07 25 eller på mail info@aspekts.dk

For at lette ekspeditionstiden, og dermed også øge hastigheden for hvornår du får dine penge retur er det meget vigtigt at du udfylder og vedlægger det medsendte returneringsbilag med årsag for din(e) returnering(er).

Returnering af varer sker for egen risiko og du er som afsender ansvarlig for, at indholdet af returpakken er forsvarligt pakket ind.

Tilbagebetalinger

Alle tilbagebetalinger vil ske senest fem (5) hverdage efter ankomst til vores lager, hvorefter pengene bør kunne ses på din konto.

Værdiforringelse

Du bedes returnere varer i god, ubeskadiget og ubrugt stand for at kunne forvente en tilbagebetaling af varens købsværdi. 

Reklamationer

Alle produkter købt i aspekts.dk webshop dækkes selvfølgelig af 24 måneders reklamationsret, så længe reklamationen er berettiget og dermed ikke opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. En reklamation skal altid foretages indenfor ”rimelig tid” efter at manglen eller skaden er opdaget.

Vær opmærksom på, at der både ind- og udvendig kan være overskudsfarve i produkter lavet af skindmateriale. Der gives ingen garanti for at afsmitning ikke kan forekomme, dog kan dette forebygges ved at imprægnere produktet.

Når du ønsker at reklamere over en vare, send mail til info@aspekts.dk helst med et par billeder vedrørende den fejl du har fundet ved produktet. Det vil gøre os i stand til at foretage den rigtige vurdering. Oftest kan vi tilbyde udbedring/reparation af det reklamerede vare, derfor er det vigtigt at vi får så mange informationer som muligt.   

Har du spørgsmål til indholdet i disse handelsbetingelser eller andet vedrørende aspekts.dk, så tøv endelig ikke med at kontakte os på hverdage mellem kl. 10-17.00 på tlf. +45 40 50 07 25 eller på mail info@aspekts.dk 

Personlige oplysninger

Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger til tredjepart uden dit samtykke.

Alle afgivne informationer opbevares desuden sikker og fortroligt jf. gældende lovgivning (vi gør opmærksom på, at du selv er ansvarlig for de oplysninger du afgiver ifm. en bestilling).

Forbehold

Der tages forbehold for prisændringer.